HAT ÉVTIZED REKLÁMVILÁGA
Extra CD melléklet, melyen videó formátumban is megtekintheti a reklámokat.
4752 Ft
Hat évtized reklámvilága Válogatás az OTP Bank Pénzügytörténeti Gyűjtemény anyagából A II.világháborút követő társadalmi változásokkal átalakult a tulajdonosi szerkezet, meghatározóvá vált az állami tulajdon. Hihetnénk, ebben a gazdasági helyzetben már nincs is szükség reklámra. A politikai és társadalmi célú reklámok mellett azonban hamarosan újjászületett a pénzintézeti reklám is, hiszen 1949.március 1-én megkezdte működését az Országos Takarékpénztár Nemzeti Vállalat.
Már az első években számtalan takarékosságra buzdító kisebb-nagyobb plakát és kiadvány jelent meg, melyek számát a folyamatosan bővülő szolgáltatások és reklámeszközök sokszínűsége szaporította. Kötetünk célja, hogy 1949-től napjainkig bemutassuk a takarékpénztár, majd a bank tevékenységének tükrében a pénzintézeti reklám hat évtizedes történetét az egyszerű reklámcéduláktól a ma használatos reklámhordozókig. Bízunk abban, hogy az OTP Bank Pénzügytörténeti Gyűjteményben őrzött és itt bemutatott dokumentum válogatással nem csak egy reklámtörténeti összeállítást , hanem az OTP Bank Nyrt. alapításának 60. évfordulója alkalmából az intézet tevékenységét, történetét összefoglaló munkát is adhatunk a Tisztelt Olvasó kezébe.
Reviews
There are no reviews yet.